Beste ouders/verzorgers,

Welkom op de aanmeldpagina van Vrijeschool Parkstad! Wat fijn dat jullie je kind willen aanmelden op onze school. Jullie kind kan aangemeld worden met een van de volgende adviezen:

• vmbo-tl (mavo)
  • havo
  • atheneum

Het aanmeldformulier is opgedeeld in een aantal stappen en het invullen neemt ongeveer 20 minuten in beslag. Zorg ervoor dat jullie de volgende gegevens bij de hand hebben:

• basisschooladvies;
  • Adres, naam leerkracht van de basisschool en e-mailadres van de leerkracht;
  • Gegevens over jullie kind (burgerservicenummer (BSN), etc.). Als jullie kind niet in Nederland is geboren, hebben jullie ook een datum van aankomst in Nederland en een datum van start onderwijs in Nederland nodig. Als jullie kind geen Nederlands burgerservicenummer heeft, kunnen jullie een e-mail sturen naar Marina Windemuller (m.windemuller@stichtinglvo.nl) waarna jullie een aanmeldformulier per e-mail zullen ontvangen;
  • Gegevens over ouders/verzorgers en gezinssamenstelling;
  • Medische gegevens.

Aan het einde van het aanmeldformulier krijgen jullie een samenvatting van de gegevens die jullie hebben ingevuld. Controleer de gegevens goed, onderteken het formulier digitaal en klik dan op 'Mijn kind aanmelden'.

Kennismakingsgesprekken

Jullie ontvangen automatisch een bevestiging van de aanmelding en later volgt een uitnodiging voor het kennismakingsgesprek. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op woensdag 17 april 2024 en donderdag 18 april 2024. Nadat alle kennismakingsgesprekken geweest zijn, bespreekt de aannamecommissie alle aangemelde leerlingen. Jullie ontvangen daarna een e-mail over de aanname op Vrijeschool Parkstad en een uitnodiging voor de kennismakingsmiddag op woensdag 19 juni 2024.

Met vriendelijke groet,

Namens de aannamecommissie van Vrijeschool Parkstad,