Welkom op de aanmeldpagina van het Sint-Janscollege.

Wat fijn dat u uw kind wilt aanmelden op onze school!

Als ouder(s)/verzorger(s) kunt u uw kind hier digitaal aanmelden voor het voortgezet onderwijs. Mocht digitaal aanmelden niet mogelijk zijn, dan bent u op dinsdag 26 maart 2024 welkom op onze aanmeldavond op Sint-Jan.

U kunt uw kind aanmelden voor de volgende richtingen:

• Havo (met of zonder deelname aan havo ChallENge)
  • Atheneum (met of zonder deelname aan TTO)
  • Gymnasium TTO

Het formulier is opgedeeld in een aantal stappen en het invullen neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Zorg ervoor dat u de volgende gegevens bij de hand heeft:

• basisschooladvies,
  • basisonderwijs: adres en contactpersoon van de basisschool,
  • gegevens over uw kind (let op: ook het burgerservicenummer (BSN) van uw kind - indien woonachtig in Nederland). Als uw kind niet in Nederland is geboren, heeft u ook een datum van aankomst in Nederland en een datum start onderwijs in Nederland nodig,
  • gegevens over de ouder(s)/verzorger(s) en gezinssamenstelling,
  • medische gegevens en contactgegevens van de huisarts.

Aan het einde van het formulier krijgt u een samenvatting van de gegevens die u heeft ingevuld. Controleer de gegevens goed, onderteken het formulier digitaal en klik dan op ‘mijn kind aanmelden’.

NB: Als uw kind geen Nederlands BSN/persoonsnummer heeft, kunt u een e-mail sturen aan Nicole Hendrix, teamleider brugklassen op het Sint-Janscollege, waarna u een aanmeldformulier per e-mail zult ontvangen. Nicole is bereikbaar via n.hendrix@stichtinglvo.nl.

Nadat uw kind is aangemeld op onze school, start het aannameproces. U ontvangt automatisch bevestiging van de aanmelding. De intakecommissie bespreekt alle toekomstige leerlingen. Mochten wij nog vragen hebben over uw kind, dan nemen we contact met u op. Zou u tussentijds vragen voor ons hebben dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Nicole Hendrix                                                    Dini Diederen

Teamleider brugklassen                                   Leerlingcoördinator brugklassen

e. n.hendrix@stichtinglvo.nl                            e. d.diederen@stichtinglvo.nl